Oferta

 

Studio Strategii

  • Due Diligence komunikacyjny - wszechstronna i dogłębna analiza funkcjonowania środowiska biznesu - klienci i ich potrzeby, potencjalni partnerzy, konkurencja, relacje w środowisku, tożsamość marki ? jej osobowość i wartości.
  • Badania ? uzupełnienie analizy badaniami rynkowymi.
  • Strategia ? stworzenie modelu komunikacji zgodnego z celami biznesowymi klienta - określenie grup docelowych, kluczowy komunikat marki, wybór narzędzi komunikacji marketingowej.

Studio Marki

  • Komunikacja werbalna ? tworzenie nazw, sloganów, haseł reklamowych firm, nazw domen spójnych ze strategią komunikacyjną.
  • Komunikacja wizualna ? tworzenie znaków, logo, systemów identyfikacji wizualnej komunikujących o marce.
  • Bezpieczeństwo marki ? zapewnienie odpowiedniej ochrony tworzonym nazwom, znakom i domenom internetowym.

Studio Marketingu i Public Relations

  • Planowanie - opracowywanie planów marketingowych i public relations
  • Wdrożenie ? wdrożenie planów marketingowych i PR wewnątrz firmy (własny dział komunikacji) lub na zewnątrz (agencja zewnętrzna).
  • Outsourcing ? działań o charakterze marketingowym ? docieranie do klientów za pomocą narzędzi takich jak public relations, kampanie reklamowe, materiały reklamowe, strony www.
  • Pozycjonowanie stron www ? wzrost efektywności docierania do klientów i partnerów za pośrednictwem stron www.
  • Monitoring mediów ? jako narzędzie biznesowe pozyskiwania klientów, bieżących informacji rynkowych, budowy bazy wiedzy.
  • Client service ? tworzenie efektywnych modeli pozyskiwania i obsługi klienta z zastosowaniem rozwiązań informatycznych.